niedziela, 4 października 2009

Vitam

Witam wszystkich czytających. Zdecydowałem się na stworzenie bloga chociaż właściwie bardziej lubię czytać niż pisać, poza tym nie mam szczególnie dużo nowego do powiedzenia w jakiejkolwiek dziedzinie. W zasadzie chyba wszystko co ewentualnie miałbym już zostało powiedziane, napisane – mogę jedynie wyrazić to na nowo, swoimi słowami. Pierwotnie koncepcja mojego bloga miała charakter monotematyczny, ale zdecydowałem się zostawić sobie przysłowiową otwartą furtkę na różne kwestie i problemy – zobaczymy co z tego wyjdzie.

Parę słów o mnie. Ekscentryczny, lecz nie w negatywnym tego słowa znaczeniu, najlepiej rzec: indywidualista. Programowo pozytywnie nastawiony do ludzi. Pragnący pokoju, jednak nie za wszelką cenę – szeroko pojmowanemu złu mówię kategoryczne Nie. Miłośnik przyrody, entuzjasta Internetu, języków obcych, amatorsko zajmujący się fotografią krajobrazową.

Dziękuję i pozdrawiam szczególnie tych, którzy dotarli do tego zdania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz